zaterdag 14 januari 2017

workshops

De nieuwe workshop glassieraden staat weer gepland.

Deze workshop is iets wat ik het liefst doe. Altijd gezellige en ontspannen mensen die echt even tijd nemen voor zichzelf.
De resultaten zijn altijd zo verrassend en uiteenlopend. Voor mij ook altijd een inspiratiebron.

Het zaaltje van Lekker Gec (aan het sint-Pietersstation) is een ideale locatie. Lekker veel licht, dicht bij het station en precies genoeg plaats.
Eerst even een vegetarisch en ecologisch verantwoord hapje eten bij Lekker Gec is natuurlijk ook een heel goed idee. Dat kan tellen als me-time ;-).

Heb je zelf ook zin om te leren hoe je glassieraden maakt, kom dan ook een keertje meedoen.

alle info kan je vinden op onze website


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow the white rabbit

Met trots presenteer ik de nieuwe collectie 'Follow the white rabbit'. Maar laat ik beginnen met een beetje geschiedenis.....