vrijdag 17 mei 2019

Follow the white rabbit



Met trots presenteer ik de nieuwe collectie 'Follow the white rabbit'.

Maar laat ik beginnen met een beetje geschiedenis....
Ken jij de gezelligste cadeauwinkel 'Achter de maan' nog? Deze topwinkels kon je vinden in Antwerpen en Gent. Helaas heeft Leen een tijd geleden besloten dat het tijd was voor nieuwe horizons te gaan verkennen (geen zorgen, dat heeft ze gedaan en ze heeft een prachtige nieuwe uitdaging gevonden).

Misschien weet je ook nog dat de oorbellen van linnen & limoen met veel succes verkocht werden in de winkel in Gent (*altijd een trotsmomentje als ik mijn handgemaakte oorbellen daar zag schitteren in de vitrinekasten*).

Nu hebben we de rollen omgedraaid. Bij 'Achter de maan' verkochten ze een prachtige collectie zilveren oorbellen (altijd al een beetje naar zitten smachten). Dankzij Leen mag ik deze collectie als enige in België voortzetten (*jaja, weer een trotsmomentje*).

prachtige zilveren oorbellen
Een beetje meer uitleg over deze prachtige zilveren oorbellen. Deze oorbellen zijn door Leen persoonlijk uitgezocht op ontwerp, originaliteit en kwaliteit. Allemaal van topkwaliteit 925 sterling zilver (gepolijst, gezandstraald of geschuurd). Dus elk paar oorbellen in deze collectie is van topkwaliteit én is altijd prachtig en origineel. Uniek toch?!

Zoals je wellicht gemerkt heb ben ik heel erg blij met deze aanvulling in de webshop. Wij hebben al heel veel verschillende soorten oorbellen, maar echt zilveren oorbellen ontbraken echt nog. Heel blij dat we dit nu ook kunnen aanbieden aan jou!



altijd een cadeautje
Alles rond deze collectie is een beetje magisch, geheimzinnig en spannend, net zoals de oorbellen. Dit kan je natuurlijk ook terugvinden in de verpakking.
Alle oorbellen van deze collectie worden ingepakt in een mooie cadeauverpakking, dus zijn altijd een cadeautje (voor jezelf of voor iemand anders).

Ik wens je heel erg veel shopplezier en natuurlijk heel erg veel plezier met het dragen van deze unieke zilveren topoorbellen.


https://www.linnenenlimoen.com//follow-the-white-rabbit/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow the white rabbit

Met trots presenteer ik de nieuwe collectie 'Follow the white rabbit'. Maar laat ik beginnen met een beetje geschiedenis.....