woensdag 15 mei 2019

de rekjes van linnen & limoen

  • Heb jij een gezellig winkel, een kapsalon, een beautyhuis of nog een heel ander soort handelszaak? 
  • Is jouw handelszaak in Gent?
  • Is jouw doelgroep dezelfde als die van LINNEN & LIMOEN? Leuke Vlaamse en Nederlandse vrouwen tussen de 20 en 55 jaar die houden van gezelligheid, DIY, met vriendinnen afspreken, die van kids houden, kortom genieten van het drukke leven...
3 keer check? Dan heb ik iets leuks voor je! 
De rekjes van LINNEN & LIMOEN. Dit zijn rekjes gevuld met onze prachtige oorbellen. Ideale rekjes voor op de toog, aan de kassa of in de winkel. Ik kom die kant en klaar brengen en je hebt er dus zo goed als geen werk aan. Ik kom ze brengen en aanvullen, jij verkoopt ze in jouw winkel en laat me iets weten wanneer er aangevuld moet worden. Ik zorg voor de rest. 
Uiteraard is dit financieel erg interessant voor jou...maar daar vertel ik je liever in een persoonlijk bericht meer over (trust me, it's worth it).

Dus, voor jou ook graag een rekje? Stuur een mailtje naar info@linnenenlimoen.com en we spreken verder af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow the white rabbit

Met trots presenteer ik de nieuwe collectie 'Follow the white rabbit'. Maar laat ik beginnen met een beetje geschiedenis.....