vrijdag 4 mei 2018

Moederdag

12 mei 2019 moederdag

Toch moeilijk elk jaar om iets leuks voor je moeder te doen, of niet? Ik moet eerlijk toegeven, mijn moeder woont ver weg en moet het vaak doen met een telefoontje. Gelukkig heb ik een lieve zus die wat dichter woont en er wel werk van maakt.

Om jou dit jaar te helpen met het vinden van perfecte bedanking voor jouw moeder (of plusmoeder, schoonmoeder, stiefmoeder, grootmoeder, ....vul zelf zeker aan) heb ik een aantal ideetjes voor je verzameld:
  • Doe-ideetjes
  • cadeau-ideetjes
  • DIY-ideetjes


Doe-ideetjes

Hoe leuk is het om samen met jouw kinderen of met jouw moeder op moederdag een creatieve workshop te volgen?! Van qualitytime gesproken! Op zondag 12 mei geef ik met plezier een creatieve workshop sieraden maken in Deinze (in de supergezellige Crealief schuur). We gaan samen aan de slag met prentjessieraden en dierenkettingen. 
Jullie werken samen aan jullie projectjes en gaan elk naar huis met 2 zelfgemaakte sieraden (bijvoorbeeld elk een paar oorbellen en één ring en één ketting, elk 2 paar oorbellen,...er zijn héél veel mogelijkheden). 
Prijzen:
Moeder en dochter (of zoon) €55
extra kind of extra volwassene €20

Komen jullie met 3 generaties? Dat zou helemaal super zijn. Dan is de prijs voor jullie drie €70 in het totaal.

Prijzen zijn inclusief al het materiaal dat nodig is en een hapje en een drankje tijdens de workshop. De workshop start om 14u00 en eindigd rond 17u00.
Inschrijven kan door een mailtje te sturen naar marieke@linnenenlimoen.com dan houd ik een plaatsje voor jullie vrij.

Wil je meer weten over onze workshops, verjaardagsfeestjes en creadagen, klik dan hier.


Cadeau-ideetjes

Veel van jullie weten vast al dat ik in een hele leuke club van verschillende webshops zit. We hebben allemaal ongeveer dezelfde doelgroep (leuke vrouwen zoals jij dus 😍) en daarom kunnen we soms samenwerken. Onderstaande borden zijn een voorbeeld van deze samenwerking. We hebben speciaal voor jullie deze cadeauborden gemaakt, zodat jij leuke ideetjes kan opdoen én verschillende superleuke (en kleinere) webshops leert kennen. 




Ken jij onze hartendiefjes sieraden al? Het zijn handgemaakte sieraden (oorbellen, kettingen, sleutelhangers, ringen,....noem maar op, met jouw eigen foto erin verwerkt! Hoe uniek is dat!!!!
https://www.linnenenlimoen.com/hartendiefjes/

MOEDERDAG MYSTERYBOX (inclusief UNICEF happypack)

Maar...er is meer!! Speciaal voor moederdag heb ik een moederdag mystery box gemaakt. Een mysterybox zoals je ze misschien al kent (via deze link kan je ze vinden), maar dan echt moederdag! 
Omdat niet alleen onze moeders belangrijk zijn, maar dat moeders in armoede ook extra steun kunnen gebruiken doen wij het volgende. Voor elke moederdag mysterybox die verkocht wordt koop ik een happypack van UNICEF. Wat dat precies inhoudt kan je lezen via deze link.


Wat kan je verwachten van de moederdag mysterybox?

In elke moederdag mysterybox zit sowieso de geluksketting.
Ook wordt de box aangevuld met andere echte moederdagsieraden. 
Als prachtige bonus kopen wij per verkochte moederdag mysterybox 1 happypack vitamines. Ik stop bij de moederdag mysterybox het bewijs van aankoop, zodat ook jouw moeder weet dat dit dankzij haar gekocht is.                          
                   
Als je je bestelling plaatst kan je aangeven welke metaalkleur je kiest en natuurlijk kan je ook het leveradres aanpassen, zodat de box rechtstreeks gestuurd kan worden aan de ontvanger. Als je een speciaal tekstje op een kaartje wil, ook geen probleem. Ik schrijf er graag een persoonlijke boodschap bij.
Nog even alles op een rijtje:

Als je deze moederdag mystery box bestelt dan krijg je:
  • sieraden t.w.v. minstens €60 (o.a. de geluksketting) in de metaalkleur van jouw keuze
  • bewijs van aankoop van het Happy pack van Unicef t.w.v. €5 zodat 5 kinderen een maand lang alle vitaminen en essentiële mineralen krijgen die hun een krachtige energieboost geven.
  • kortingscode voor 25% korting op de volgende bestelling.

Ik denk, to good to be true, dus hup naar de webshop!!

DIY ideetjes

Dat jonge kinderen op school iets maken voor de mama's, dat is wel algemeen bekend. Maar wat als je niet meer op school zit (of al lang niet meer 😋)? 
Dan heb ik toch wat leuke ideetjes verzameld om een leuk cadeautje te maken. Speciaal leuk voor de mama's die 'alles al hebben'.

Neem maar een kijkje op mijn Pinterestbord, daar heb ik ze verzameld.




Zo, ik hoop dat ik je heb kunnen helpen om er een onvergetelijke moederdag van te maken. Maak er een gezellige, creatieve en liefdevolle dag van!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow the white rabbit

Met trots presenteer ik de nieuwe collectie 'Follow the white rabbit'. Maar laat ik beginnen met een beetje geschiedenis.....