maandag 11 december 2017

kindertalentenfluisteraar

Kindertalentenfluisteraar


Sinds kort mag ik me officieel kindertalentenfluisteraar noemen. Toch wel iets waar ik trots op ben, omdat de kindertalentenfluisteraars de wereld een beetje mooier maken.

Alle info over de kindertalentenfluisteraars kan hier vinden.

Mijn missie is om minstens 2 keer per maand een talentengesprek te doen (de gesprekken die ik op school doe, niet meegerekend).

Moest je zelf het gevoel hebben dat jij of jouw kind dringend nood heeft aan een talentengesprek en je kan daarvoor in Gent afspreken, mag je een mailtje sturen naar mariekebavelaar@gmail.com.

Op deze manier wil ik mijn steentje bijdragen aan een wereld waarbij kinderen (en volwassenen) een beter idee hebben van hun talenten en zo meer veerkracht* hebben en sterker in het leven staan.



*Veerkracht is het vermogen om je aan te passen aan stress en tegenslag. Je 'veert' als het ware terug. Mensen met een hoge veerkracht laten minder snel de moed zakken. Ze gaan door, wat er ook gebeurt (bron: https://www.fitinjehoofd.be/wat/veerkracht)



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow the white rabbit

Met trots presenteer ik de nieuwe collectie 'Follow the white rabbit'. Maar laat ik beginnen met een beetje geschiedenis.....