vrijdag 15 april 2011

rokjes.


rokje #1  
Naar het 'recept' van Odille, is dit het resultaat, natuurlijk nog vér van perfect maar voor de eerste keer mag ik niet klagen.

De eend hielp niet.
Inmiddels is rokje#2 ook gemaakt, maar op één of andere manier is hij niet zo leuk...

rokje #2


Gelukkig is rokje#3 dan wel weer een heel fijn rokje. Een Burdapatroon gekocht en nauwkeurig de instructies proberen te volgen, ik ben tevreden.

Ik las wel eens dat sommige dames zich niet bezig hielden met overbodige ritsen, knopen, rekkers, etc. omdat ze de rok gewoon over hun hoofd aan en uit deden...toch eens proberen...
Vanaf vandaag geen overbodige toestanden meer aan mijn rokjes, holadiejee!


rokje #3
Een fijn rokje door een fijn stofje.


2 opmerkingen:

  1. Ik heb het gezien en in 't echt is het nog mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schoon schoon, zo'n modellekes zijn echt mijn ding! groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Follow the white rabbit

Met trots presenteer ik de nieuwe collectie 'Follow the white rabbit'. Maar laat ik beginnen met een beetje geschiedenis.....