zondag 18 september 2011

kussen voor mama

Van mijn moeder krijg ik regelmatig zakken vol met 'oude' stofjes. Ze heeft zelf echt geen tijd om zoveel te naaien en doet mij er een groot plezier mee.
Maar toch...als je een stofje koopt, dan vind je het mooi en heb je toch ook de intentie om er iets van te maken, toch?
Om haar iets terug te geven als dank (en omdat ze jarig was) leek het me leuk om iets voor haar te maken waar vele van haar stofjes in verwerkt werden. Het werden deze kussens.


zelf knopen van een stofje voorzien is zo makkelijk met de kits uit de veritas)


Het patroon en de tutorial vond ik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow the white rabbit

Met trots presenteer ik de nieuwe collectie 'Follow the white rabbit'. Maar laat ik beginnen met een beetje geschiedenis.....