woensdag 23 mei 2012

ikkeishandig!!

Een tijdje geleden maakte ik dit broekje, omdat zij zo lief was om het patroon te delen! Ik wilde haar graag een sieraad uit mijn shopje sturen om te bedanken, maar daar wilde ze niets van weten. Wel stelde ze een swap voor...GOED idee!

Ze wist van mijn blog en shop dat ik gek ben op kersen en appeltjes dus haakte ze dit voor me...
Mooi hè?!! De appelslinger ben ik al kwijt aan mijn dochter (amai, dat ging snel) en de kersen hangen te pronken aan mijn handtas. Tsss, wat heb ik de laatste tijd veel leuke nieuwe spulletjes!
Wilma enorm bedankt en ik ga héél snel je pakje klaarmaken!

2 opmerkingen:

  1. Heel graag gedaan! veelplezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan me voorstellen dat je slinger zo ingepikt was, erg mooi gemaakt allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Follow the white rabbit

Met trots presenteer ik de nieuwe collectie 'Follow the white rabbit'. Maar laat ik beginnen met een beetje geschiedenis.....