vrijdag 25 mei 2012

naailes 3

Het lijkt me handig (vooral voor mezelf dan) om bij te houden wat ik op de naailes allemaal doe.
De eerste les was een oefen les, hoe stuur je je stof, het gebruik van een stofsnippertje en andere algemene zaken.
De tweede les was de les van de korte broekjes.
In de derde les wilde ik iets ingewikkelds proberen. Een kussensloopje met een paspal en een blinde rits (zonder blinde rits voetje)...over een uitdaging gesproken.
Ik had 4 kussentjes nodig, ik deed er 1. Maar...veel geleerd en daar gaat het om!


geen rits te zien, toch :-))

okee, dit was niet zo handig, voortaan met de paspal halverwege een rechte kant beginnen en laten overlappen

 Goed, nog 3 te gaan.
 

4 opmerkingen:

  1. Hee, goed bezig!! En die drie kussenhoesjes gaan vast lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je eerste kussen is volgens mij een succes! En die 3 andere nog meer.
    Geniet van je kussen dit weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whaw, zo knap.
    Maak je er voor mij ook 2?
    Of zal ik bij jou eens les komen volgen …

    BeantwoordenVerwijderen
  4. al doende leert men, Marieke,
    die rits zit netjes verstopt,
    ge zijt inderdaad goe bezig!!!
    veel succes op de naailes & vooral veel plezier ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Follow the white rabbit

Met trots presenteer ik de nieuwe collectie 'Follow the white rabbit'. Maar laat ik beginnen met een beetje geschiedenis.....