dinsdag 23 oktober 2012

naailes 2.1 en 2.2 het tasje voor naar de dansschool



De naailessen zijn weer begonnen.
Gelukkig vinden de kids het super om in 'de studie' te blijven, dat scheelt.
Om mijn schuldgevoel (*het zijn wel hele lange schooldagen*) wat af te kopen, maakte ik voor Hana een tasje. Een tasje voor naar de dansschool. Want mijn kleine meid is deze zomer opeens omgetoverd tot een stoere meid, die van dit soort muziek houdt. ja, het is even wennen, in 2 maanden van K3 naar Carly. Maar dat geeft niet, dat is goed voor haar!!
Dus dansles, dus een tasje.

Gelukkig mag het toch wat koddig zijn, maar dan wel stoer koddig (*oef, das lastig*), maar dit tasje is in ieder geval goed gekeurd.
Ik gebruikte weer een patroon van retro mama, de olifantjes komen ook van een patroon van haar en ook de tekkel heb ik gekocht.

3 opmerkingen:

Follow the white rabbit

Met trots presenteer ik de nieuwe collectie 'Follow the white rabbit'. Maar laat ik beginnen met een beetje geschiedenis.....