donderdag 30 oktober 2014

Swap


De feestdagen zijn nog niet voor morgen, maar in de verte voel ik toch al de knusheid, het gefreubel en de gezelligheid.
Parallel met deze gevoelens is toch wel cadeautjestijd. Ik kan niet wachten om kerstkaartjes te knutselen en lieve briefjes te sturen.
Eigenlijk wil ik niet wachten, ik wil het NU!!! (...beetje doorgeslagen in de gedachte van de 'mindfullness', genieten van het moment....).

Wat is de beste manier om leuke pakjes voor iemand te maken en tegelijk verrast te worden door de creativiteit van anderen...swappen :-)
Wie wil er met me swappen? 

2 opmerkingen:

  1. Ikke, mail me maar op naadjesendraadjes@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ook graag!!! maren_ryckeboer@hotmail.com of beter bekend als hoemmelke

    BeantwoordenVerwijderen

Follow the white rabbit

Met trots presenteer ik de nieuwe collectie 'Follow the white rabbit'. Maar laat ik beginnen met een beetje geschiedenis.....